woensdag 20 augustus 2008

Goedkoop hotel...of zoiets.

Vandaag bewijs ik dat de artikels hier niet altijd over foto's of fotografie moeten gaan, en ook niet altijd grote gebeurtenissen moeten aankondigen.

Hoewel de vakantieperiode al ver gevorderd is, zijn er denk ik best nog veel mensen die nog moeten vertrekken naar verre of minder verre oorden (inclusief ondergetekende). Voor hen die het maximum uit hun budget willen halen (inclusief ondergetekende) EN avontuurlijk aangelegd zijn (hier haakt ondergetekende af) is de site www.sleepinginairports.com zeker het bekijken waard. Ik kwam er toevallig op terecht en hoewel ik hoegenaamd niet de ambitie heb om te gaan "crashen" in een luchthaven voor een nachtje (let op de woordspeling: crashen - luchthaven, heb ik lang over nagedacht...), toch was het op zijn zachtst uitgedrukt amusante lectuur. Ik moet toegeven dat enig leedvermaak me niet vreemd is, dus sommige horrorverhalen over allerhande insecten of hardhandig security-personeel vond ik echt de max. Trouwens, ik vond op de website heel weinig info over ons eigen Zaventem, dus mensen die hun eigen bed moe zijn (woordspeling: bed - moe) kunnen altijd het gratis-overnachten-potentieel gaan beoordelen van ons eigen Zoavelentem... Ik ben alvast heel benieuwd, maar distancieer me uiteraard geheel van alle mogelijke negatieve gevolgen.

Oh ja: geen actiecommité willen oprichten als je er de slaap niet kan vatten wegens lawaaihinder (hoewel dat gezien de DHL-verhuis naar Leipzig misschien nog meevalt?), het is en blijft een luchthaven, remember? Een verwittigd man...

C u

Geen opmerkingen: