woensdag 30 juli 2008

Verandering van vorm

Toegegeven, deze vormverandering van blog komt wel heel snel na de lancering ervan! Het is echter zo dat ik al de hele tijd van plan was om alles wat uit te breiden in de toekomst, die toekomst is alleen wat sneller gekomen dan ik verwacht had ;-). Blijkbaar is de beschikbare software toegankelijker dan ik dacht en ging alles dan ook redelijk snel. Ik ben nog niet helemaal tevreden met deze layout, maar voorlopig kan ik ermee leven. In de tussentijd verdiep ik me in een definitieve oplossing.

De vorige berichten heb ik ook omgezet naar het nieuwe formaat, maar daardoor klopt de tijdsaanduiding niet meer. Vanaf nu zal de tijdsaanduiding waarop het bericht gepubliceerd werd echter weer mooi kloppen.

In de rechterkolom vind je tenslotte links naar andere website, een lijst met interessante boeken (wordt uitgebreid, no worry!) en links naar blogs die ik zelf nauwgelet volg. Verder kan je je rechts bovenaan ook aanmelden om automatisch verwittigd te worden bij nieuwe artikels, en er is een mogelijkheid om te gaan zoeken in het archief met alle vroegere artikels. Alle artikels krijgen vanaf nu ook een aantal sleutelwoorden of labels toegewezen. Die vind je onderaan elk artikel. Op die manier vind je gemakkelijk artikels terug over hetzelfde onderwerp. Voor zover artikels hier ergens over gaan natuurlijk...

Een laatste toevoeging is de mogelijkheid tot reageren op een artikel. Onderaan elk artikel zie je het huidige aantal reacties op het artikel. Klik daarop en je kan zelf een reactie achterlaten. Ik hoop dan ook van harte dat jullie hier zoveel mogelijk gebruik van zullen maken: opmerkingen of suggesties zijn altijd welkom!

C U soon!

Geen opmerkingen: