woensdag 30 juli 2008

U bevindt zich weer in het gigantische domein

Voor ik to the point kom: voor wie de titels van de posts (en sommige inhoud trouwens ook) soms niet begrijpt: enige "Het eiland"-, "In de Gloria"- of "Het Peulengaleis"-humor is mij niet geheel vreemd, dus een citaatje hier en daar dringt zich op. Doch dit geheel terzijde.
Om van in het prille begin te bewijzen dat bloggen kan ook al heb je HELEMAAL niks te vertellen: vandaag trokken we de stoute, maar vooral waterdichte schoenen aan om nog eens door ons prachtige domein te wandelen (lees: door het veld te wandelen dat naast ons zeer bescheiden tuintje ligt).
Technische gegevens van bovenstaand foto: geen idee! Gemaakt met mijn GSM dus gewoon mikken en klikken. De nabewerking gebeurde in Photoshop: desatureren van de kleuren en toevoegen van vignet aan de onder- en linkerkant.
Nog even dit: de uitgeregende persoon op de foto (toegegeven: echt herkenbaar is ze niet) is Liesbeth, heel binnenkort mijn vrouw want jawel hoor: op 16 augustus wordt er getrouwd! Al degenen die nu willen opspringen om een uitnodiging in de bus te gaan zoeken, doe geen moeite want een trouwfeest komt er niet. We houden het klein en intiem en gaan met naaste familie gezellig op restaurant na de plichtplegingen in het stadhuis.
Hiermee is het volgende dan ook bewezen: ALTIJD ALLES lezen wat ik schrijf, want geef toe: het begin van de tekst vandaag deed weinig spectaculairs vermoeden. Toegegeven, ik deed het er om, het kaf moet van het koren gescheiden worden. Degenen die het tot hier gehaald hebben, behoren meer dan waarschijnlijk tot het koren denk ik, hoewel ik nu begin te twijfelen wat "kaf" eigenlijk is...


Geen opmerkingen: