woensdag 10 september 2008

Terug van weggeweest


Zoals aangekondigd heeft het hele bloggebeuren even stilgelegen wegens verlof. We zijn met de auto richting Moliets (Zuid-Frankrijk, Atlantische kust) getrokken. Ik heb me daar twee dagen verdiept in de kunst van het golfsurfen. Eindconclusie: ik heb de fysieke conditie van een gemiddelde bejaarde... Maar de spierpijn was het meer dan waard want het is en blijft een geweldige sport! Voor alle duidelijkheid, de surfer op de foto ben ik niet... Door de ingekorte vakantie (zie verder), ben ik niet aan fotograferen toe gekomen en moest ik hier mijn toevlucht nemen tot een foto van een vorige vakantie in Hawaii.

Jammer genoeg dus moesten we onze vakantie een dikke week vroeger afbreken dan voorzien omdat Liesbeth ziek geworden is. Aangezien een bezoek aan de spoeddienst van de plaatselijke kliniek ons niet veel wijzer maakte, vonden we het al bij al het verstandigste om naar huis te komen.

Deze week doen we het hier nog een beetje rustig aan, maar dan vlieg ik er weer des te harder in! Enkele fotoprojecten moeten dringend klaar, terwijl er zich al nieuwe uitdagingen voordoen. Ik weet met andere woorden zeker weer wat doen in de nabije toekomst!

Geen opmerkingen: