zondag 3 mei 2009

Foto-update

De laatste tijd een beetje te druk in de weer geweest om veel te bloggen.  Ook vandaag staat er nog heel wat op het programma, dus het zal weer kort worden vrees ik...  Maar ik heb gemerkt dat heel wat mensen toch nog enkel op mijn blog komen zoeken naar nieuwe foto's, vandaar dit korte overzicht van enkele recente opdrachten...  Voor meer foto's kan je altijd terecht bij mijn Flickr-stream of volg je best mijn activiteiten op Facebook.

Eerst en vooral was er een koppel-fotoshoot met Sophie en Dimi...







Dan was er portretsessie met enkele kinderen.  Een montage van de foto's werd gebruikt voor behangpapier verspreid over 3 verdiepingen...




Dan was er een fotoshoot met Sarah...




... een shoot met Linda en Vanessa...





... en uiteraard mocht ook onze eigen Corneel niet ontbreken!




Tot binnenkort!

Roeland

Geen opmerkingen: