donderdag 15 januari 2009

Inspiratie

Ik zou natuurlijk mijn "inhoud" kunnen opsparen en verzamelen in één groter artikel, maar van uitstel komt maar al te vaak afstel, dus bij deze nog een snelle link.  Ik herinnerde me plots een blog van een fotograaf in de States die zeer geregeld foto's van zijn twee kinderen publiceerde.  Niks bijzonders, zo zijn er wel meer?  Inderdaad, maar deze foto's bleven me echt bij!  Frisse en originele fotografie, geïnspireerd door de dagelijkse sleur van een gezin.  Ik moest even zoeken om de blog in kwestie terug te vinden, maar heb hem uiteindelijk toch gevonden.

De fotograaf in kwestie is Jason Lee, en zijn blog (of beter: één van zijn blogs) is genoemd naar zijn dochtertjes:  Kristin en Kayla.  Geniet ervan, voor mij in elk geval een bron van inspiratie!

C u soon.

Geen opmerkingen: