zaterdag 17 januari 2009

Buikdans: Just Because...

Het was alweer even geleden, maar gisteren was het nog eens zover:  MIJN Liesbeth ;-) trad met haar "Tribal-troep", Ishani, op in de Minnepoort te Leuven.  Naast Ishani waren er uiteraard nog andere performers:  Razia,  Khalida, Beatrice Curtis, La Mezcla en Artemisia om er maar enkele te noemen.  

Bij deze dan ook aan iedereen die meedeed:  Dikke proficiat, 't was schitterend!  Alsof de prachtige show nog niet voldoende was, ging de hele opbrengst ook nog naar een goed doel:  "Just Because".  Just Because zamelt geld in ten behoeve van borstkankerpreventie op het Egyptische platteland.  Met het ingezamelde geld wordt een steentje bijgedragen aan de sponsoring van een mobiele mammografie-unit.  Met andere woorden een zeer nobel doel, waarover je meer te weten komt op deze link.

Voor Liesbeth en mij was alles deze keer trouwens extra uniek, want de bevalling komt nu echt wel heel dicht bij.  Geef toe dat meedoen aan een buikdansoptreden, 11 dagen voor je uitgerekende bevallingsdatum (27 januari), toch wel speciaal is.  Met meer fierheid dan ooit tevoren dan ook hier enkele snel uitgezochte en nagenoeg onbewerkte foto's.

Eerst en vooral de voorbereidingen vooraf:  suspence is building...


Een HEEL snell groepsfoto van Ishani tussendoor...

En dan natuurlijk waar het allemaal om draait:  dansen!



Artemisia:



Voor meer foto's van dit evenement hou je best mijn website in de gaten, de foto's worden zo snel mogelijk aangevuld in deze gallery.

Twee artikels op één dag:  zelfs mijn stille voornemens voor 2009 worden rijkelijk overtroffen!

Greetskes!

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Roeland zei

Hannelore, ik mail je van zodra ik alle foto's klaar heb en bezorg je dan ook de link ernaar!

Bedankt en tot binnenkort!