zondag 6 juni 2010

Oostende

Ergens in 2009 werd ik door Alain en Annelies gecontacteerd om hun huwelijksreportage te verzorgen. Huwelijksreportages zijn altijd leuk, het feit dat deze in Oostende doorging maakte het alleen maar leuker: nieuwe locaties, mooi weer (gelukkig toch), strand,... Kortom: leuke ervaring voor mij en ik vermoed ook voor het koppel! Dit was trouwens DE gelegenheid om het nuttige aan het aangename te koppelen: we hadden voor het weekend een appartementje gehuurd voor het weekend. Voor mij dus een nachtelijke verplaatsing Oostende - Leuven gespaard, voor Liesbeth en Corneel een dagje strand.

Enkele weken voor het huwelijk was het nog aan de frisse kant toen ik wat locaties ging verkennen. Ja hoor: zelfs als ik ervoor naar Oostende moet ga ik op voorhand mijn huiswerk doen ;-) Trouwe lezers weten het al, anderen kunnen in een eerder artikel meer lezen over mijn motto: goeie voorbereiding is alles.



Bovenstaande snapshots maakte ik bij mijn voorbereidingen in Oostende. Een (heel kleine) greep uit het "echte werk" vind je hieronder...












Voor mij op alle vlakken een geslaagde reportage en zeker voor herhaling vatbaar! Dikke merci aan Alain en Annelies!

Roeland.

Geen opmerkingen: