zondag 6 december 2009

Recente shoots

Zoals eerder beloofd, bij deze enkele snelle fotootjes uit enkele recente shoots. Eerst en vooral waren er enkele zwangerschapsshoots in de studio.




Zowel Katja als Laurence: veel succes en geniet natuurlijk van jullie baby!

Hoewel ik heel graag studiowerk doe, gaat voor een koppelshoot mijn voorkeur nog altijd uit naar werken op locatie: veel meer variatie mogelijk, voor veel mensen toch nog altijd meer "relax" en de wisselende lichtomstandigheden zijn vaak een leuke uitdaging. Bij de shoot van Olivier en Kristel was het weer zo slecht en was er dus zo weinig licht beschikbaar, dat de meeste foto's gemaakt werden met "studiolicht op locatie".



Ook bij Birgit en Moussa was het weer te slecht naar mijn zin om de foto's te maken die ik wou zonder hulp van flitslicht.



En dat zelf zorgen voor het zonnetje een verslaving is bleek ook bij een recente familieshoot. Zolang het water niet met bakken uit de hemel komt, fotografeer ik met andere woorden rustig door... als de geportretteerden dat zien zitten tenminste.


Van verlof is hier voorlopig geen sprake, dus binnenkort zeker meer!

Roeland

1 opmerking:

Dimi. zei

Zoals gewoonlijk... (of toch heel regelmatig :-) ) knappe beelden.

Dimi.